Tuesday, April 7, 2009

pengalaman dikejar MAKNY*H

haha..tgk tajuk pun dah kelakar..

pada suatu hari yang indah..

aku pegi ke SOGO shopping complex, jalan TAR..niat di hati adalah semata-mata ingin membeli beberapa helai baju kemeja utk. keperluan kerja..time tu mmg ada sale..

aku pegi ngan bas rapid KL dari umah aku..RM2.00 je..malas nk naik motosikal sb aku ni mmg jenis individu yg. suka naik kenderaan awam (especially bus)..ditambah plak susah nk cari tempat parking klau naik moto..hehe..

so,.dari taman desa sampai ke stesen pasar seni..aku agak2 dekat je jarak ke SOGO dari pasar seni..jalan punya jalan jauh gk rupanye..berpeluh gak la..

sampai di SOGO,.aku beli 3 helai baju kemeja..bestnye pegi shopping sorang2 ni ialah boleh balik anytime u want..bebas ckit..

aku balik guna jalan sama ke pasar seni..pelbagai lorong dan jalan ditempuhi..TIBA-TIBA..aku tersilap masuk satu jalan..ingatkan jln. tu short-cut utk ke pasar seni..jeng3..aku rasa mcm pelik je org kat situ..ramai pemuda2 lepak di tepi2 tangga bagai menunggu tetamu istimewa..tanpa segan silu diorang menuju ke arah aku..” hai bang jom la bang.. hai mai la sini.. sayang abang. ” jantung aku tetiba je berdegup-dengup..apalagi..aku pun patah balik jalan tadi dan cabutttttttttt…diaorang sempat kejar aku sparuh jalan..rasa mcm kelakar plak..

nasib baik la aku terselamat dari lorong yang penuh kotor itu..yang pasti virus HIV sedang menanti mangsanya..hehe..

No comments:

Post a Comment